Re: Catalunya Ràdio

Hola,

On Jun/05/2006, Álvaro Martínez wrote:
> Carles Pina i Estany va escriure:

> Gràcies, però és que jo malgrat tenir el Flash instal·lat no
> aconsegueixo que el pop-up se'm carregui correctament. Amb tot,

permets popups de catradio.cat/.com?

> m'agradaria disposar dels enllaços per poder completar el guió per
> accedir-hi des de la consola. Però es que resulta que el codi és HTML,
> JavaScript i Visual Basic Script, barrejats de tal manera que no he
> aconseguit comprendre com connecta amb l'streaming :P

jo et donaria l'adreça de l'stream, però hi ha un problema... si vaig a
la web i faig els passos: funciona. Si agafo la comanda que executa el
mozplugin i l'executo: no funciona. Conté un paràmetre que és
auth=blablablabla que canvia cada cop, potser és d'un sol ús, etc...

mplayer -wid 0x18015d3 -vf scale=320:-3 -vo x11 -zoom -ao oss -osdlevel 0 -nojoystick -noconsolecontrols -cookies -slave -user-agent NSPlayer -nomouseinput -cache 512 "http://catradio.directe-wm.emissio.catradio.cat/reflector:61939?emissora=catradio&auth=db.b8dBdBLABLALBLLBLABLALBALLADLDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDDKDKDKDKDKDKDKDKDKDK=fhgt&WMCache=0";

(he canviat el auth ja que no sé què és XD)

si fos html normal ho podries fer de forma "fàcil" (agafar cookies,
agafar camps amagats, cridar el mplayer) però amb flash... buf...

Per què no els hi envies també un mail (info arroba catradio.cat)
comentant que el sistema és......... (la opinió que en tinguis). Jo he
pogut i puc escoltar les emisores sense problemes... i aquesta em va
fer suar (al final no és tant difícil, però vaja...)

--
Carles Pina i Estany		GPG id: 0x8CBDAE64
	http://pinux.info	Manresa - Barcelona