Re: Paquet trencat ineliminable

Moltes gràcies a tothom pels suggeriments!

La veritat és que, abans de llegir els últims missatges, vaig decidir aplicar la solució "bèstia" del Miguel: esborrar el removal script. I em va funcionar a la perfecció: després, vaig poder reinstal·lar el paquet drupal sense problemes i l'Adept ja torna a anar fi.

Això a banda, estic encantat amb la meva nova Kubuntu!

Salut,
Raül.