Re: Catalunya Ràdio

Hola,

On Jun/05/2006, Alvaro Martinez wrote:

> M'estic fent un guió en bash per escoltar la radio des
> de la consola però, per molt que he mirat en el codi
> de les webs de Catalunya Ràdio, no he trobat els
> enllaços, per exemple, mms://

jo m'hi vaig esbarallar ahir, sense èxit.

Resumint... escolto sense problemes RAC1, Kiss FM, BBC (rtsp) però no
Cat Radio. Només el què és a la carta (ho fa via Flash :-s) però no el
directe.

El què més vaig aconseguir va ser l'adreça... ho pots fer associant el
protocol rtsp a una aplicació externa (gmplayer, vlc, etc.) i llavors
quan ho intenta obrir veuras l'adreça, però sembla que no et funcionarà.

També pots instal·lar el mozilla-mplayer, executarà el mplayer però no
escoltaràs (crec!). Si fas un ps auxw | grep -i mplayer quan s'està
executant també tindras l'adreça.

No te la passo perquè (apart que ara no la tinc) conté un identificador
de sessió, suposo que caduca...

Ahir vaig enviar un mail a cat radio. Vaig demanar que només em diguin
quin reproductor i versió fan servir per fer les proves (sota linux). No
necessito que m'expliquin res, només que em diguin com ho han provat...
intentaré dir el què em contestin.

Si algú en sap quelcom més, que avisi si us plau! :-)

PD: tinc el mplayer de Marillat, que està compilat amb suport per Live
que és necessari... però ni així

--
Carles Pina i Estany		GPG id: 0x8CBDAE64
	http://pinux.info	Manresa - Barcelona