Re: Paquet trencat ineliminable

Hola Vicent,

Quan escric "sudo aptitude purge drupal", em surt el següent:

Password:

S'està llegint la llista de paquets... Fet

S'està construint l'arbre de dependències... Fet

S'està llegint la informació d'estat estesa

S'estan inicialitzant els estats dels paquets... Fet

Building tag database... Fet

Els paquets següents se suprimiran:

drupal{p}

0 paquets actualitzats, 0 instal·lats, 1 a suprimir i 0 a no actualitzar.

Es necessita obtenir 0B d'arxius. Després del desempaquetat s'alliberaran 1991kB.

Esteu segur de voler continuar? [Y/n/?] y

S'està escrivint la informació d'estat estesa... Fet

dpkg: s'ha produït un error en processar drupal (--purge):

El paquet està en un estat molt dolent e inconsistent - el tindreu que

reinstal·lar abans d'intentar desinstal·lar-lo.

terminate called after throwing an instance of 'std::logic_error'

what(): basic_string::_S_construct NULL not valid

Avortat

S'han trobat errors en processar:

drupal

Quan escric "sudo dpkg -i --force-overwrite /home/raul/Desktop/drup*.deb" (és on tinc el paquet), em surt:

S'està seleccionant el paquet drupal prèviament no seleccionat.

(S'està llegint la base de dades ... hi ha 89733 fitxers i directoris instal·lats actualment.)

S'està preparant per a reemplaçar drupal 4.5.8-1 (fent servir .../Desktop/drupal_4.5.8-1_all.deb) ...

S'està desempaquetant el reemplaçament de drupal ...

dpkg: avís - script de «post-removal» antic retorna l'eixida d'error 10

dpkg - s'està provant l'script del nou paquet en el seu lloc...

dpkg: s'ha produït un error en processar /home/raul/Desktop/drupal_4.5.8-1_all.deb (--install):

el subprocés nou post-removal script retornà el codi d'eixida d'error 10

dpkg: s'ha produït un error en netejar:

el subprocés post-removal script retornà el codi d'eixida d'error 10

S'han trobat errors en processar:

/home/raul/Desktop/drupal_4.5.8-1_all.deb

Saps què vol dir "codi d'eixida d'error 10"?

Moltes gràcies per l'ajuda,
Raül.

El 04/06/06, Cubells <vicent@vcubells.net> ha escrit:
Hola Raül:

Quina sortida n'obtens amb la comanda??

$ sudo aptitude purge drupal

Quina sortida n'obtens amb la comanda??

$ sudo dpkg -i --force-overwrite /var/cache/apt/archives/drup*.deb

Amb la primera desinstal·les i amb la segona instal·les. Tria l'opció
que vulguis...

Salut!!

En/na Raül Garrigasait ha escrit: