Re: Paquet trencat ineliminable

Hola Raül:

Quina sortida n'obtens amb la comanda??

$ sudo aptitude purge drupal

Quina sortida n'obtens amb la comanda??

$ sudo dpkg -i --force-overwrite /var/cache/apt/archives/drup*.deb

Amb la primera desinstal·les i amb la segona instal·les. Tria l'opció que vulguis...

Salut!!

En/na Raül Garrigasait ha escrit:
Hola a tothom,
Un problema amb la meva Kubuntu 6.06: tinc el paquet Drupal trencat i, quan provo de desinstal·lar-lo o reinstal·lar-lo em surt el missatge "el subprocés post-removal script retornà el codi d'eixida d'error 10". No sé com resoldre-ho. A més, d'aquí em surten altres problemes. Quan provo d'instal·lar un nou paquet (hal), l'adept em marca automàticament "drupal" com a paquet a eliminar. Com que no pot eliminar-lo, tampoc no m'instal·la el nou paquet. És a dir, que tinc el sistema d'instal·lació de paquets bloquejat per la presència del paquet trencat. Algú de vosaltres em podria donar una solució? Sóc força nou al món del linux i no sé què fer. Potser té a veure amb el fet que ara mateix no tinc connexió a internet des de linux (no em reconeix la carta wireless). Instal·lo els paquets des del CD o me'ls baixo des d'un ordinador amb windows i després els copio al linux. Moltes gràcies per la vostra ajuda,
Raül.