Problemes arrencant una màquina

Hola,

tinc un problema surrealista en un Dell poweredge 1800. Tinc posat una
sarge, però amb un nucli 2.6.12 (per problemes de drivers) . Aquesta màquina
fa de servidor (no critic, però servidor).

Després d'haver-la posat en marxa i haver estat en funcionament durant unes
setmanes i a l'espera de portar-la al lloc definitiu amb SAI, un dia va
marxar el llum i quan va arrencar, en va quedar travada en un punt, just
després de cleaning the /tmp /var/run/. Després de molt patir vaig aconseguir
posar-la en marxa, arrencant sense usr i després fent /etc/init.d/rc 2 per
acabar de posar en marxa els serveis.

Ara em trobo amb el mateix. L'he posat en marxa, igual. No acabo d'entendre on
pot fallar i això m'amoïna. La màquina sola es penja en algun punt de
l'arrencada, però si treus la partició usr del fstab (arrencant des de un cd
apart) arrenca amb algun error, i si després fas el procediment del rc 2,
funciona sense problemes aparents.

Algú podria donar-me alguna idea de que pot passar i com solucionar-ho?

Gràcies,

Leo