Re: ReiserFS vs ext3

A Divendres 31 Març 2006 17:33, carles ferrando va escriure:
> Bones a tots i totes:
>
> Voldria saber la vostra opinió , tinc un ordinador amb una partició nfts
> menuda , dues grans amb ext3 ( / i /home ) amb mandriva 2006 , i tinc
> una partició lliure preparada per instal·lar-hi Debian sarge .
> Voldria saber si es indiferent posar ReiserFs o ext3 o , si com que ja
> tinc ext3 amb mandriva hem desaconselleu posar ReiserFS.

Segons tinc entès amb els sistema d'arxius Reiserfs es pot notar una millora
en el cas que hi hagin molts arxius de poc tamany però passa totalment al
contrari si hi han arxius de gran tamany.

Per una altra banda ext3 esta molt més testat i en principi sempre et será més
fàcil recuperar una particio ext3 en cas de desastre doncs segur trobarás mes
informació i ajuda amb aquest que amb reiserfs.

Per tant si el sistema es per a escriptori normal et recomanaria ext3 sense
cap dubte.

> Gràcies per la vostra opinió.
> Carles.

Molta sort