Re: ajust data i hora

Mira si tens el link a:
 /etc/rcS.d/S51ntpdate -> ../init.d/ntpdate

Amb aquest link el ntpdate arrancarà al inici, si no en pots crear tu un.
Si et serveix, la meva configuració de  /etc/default/ntpdate

# servers to check.   (Separate multiple servers with spaces.)
NTPSERVERS="pool.ntp.org"
#
# additional options for ntpdate
#NTPOPTIONS="-v"