Quan l'eth nova

Segueixo amb la ratxa d'instal·lacions O:)

Estic a punt de firar-me un Dell Dimension 9150 per deixar definitivament SUSE
[*] i posar-hi una Sarge que acabarà en Sid.

Pel que sembla hi ha problemes amb l'eth:
http://blog.dataloss.nl/perma/ubuntu-510-breezy-on-dell-dimension-9150/#comment-536

Preparant el canvi em demano què fer en aquests casos: una netinstall no porta
gairebé res, la xarxa és indispensable. Fins i tot si trobo un driver en
font, com el compilo?

Els bregats en el tema, què feu quan l'eth no tira instal·lant una netinstall?

Gràcies :)

[*] 5 cent del perquè: bàsicament que els paquets alternatius via apt no són
de gaire qualitat (les dependències són segons l'ordinador de la persona que
empaquta cada cosa) i SUSE deixa d'empaquetar res per la 9.1, KDE inclòs.
Fins ara no la canviava perquè anava prou bé, però no poder anar posant KDEs
nous sense jugar-me-la no deixa de ser anar malament :)

--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat

.