Re: partició windows-xp

A Dissabte 18 Març 2006 01:27, Joan Alfonso va escriure:

> Mireu he aconseguit poder escriure a la partició posant-hi "rw" i
> llevant "ro" però NOMÉS com a root.Encara que canvie els permisos de
> grup a "users" quan munte la partició m'hi torna el grup a "root".
> Si més no hi puc escriure com a "root".Ara el problema és com m'ho faig
> amb els permisos.Si no ho puc solucionar així no està malament del tot
> com queda.

Com diu el Manel, l'opció "user" et deixa muntar-lo encara que siguis usuari
normal. Si vols que sempre es munti com un usuari (o grup) concret pots usar
l'opció uid=<número> (gid=<número>). Mira't el manual de "mount" i allí
trobaràs totes les opcions.

Orestes Mas Casals
Universitat Politècnica de Catalunya
Linux User 285092  http://counter.li.org