Re: Permisos crear usuaris

El 16/03/06, Orestes Mas <orestes@tsc.upc.edu> ha escrit:
A Dijous 16 Març 2006 12:03, Lluis va escriure:
> El Thu, Mar 16, 2006 at 10:36:41AM +0100, Orestes Mas ens deleità amb les
següents paraules:

> be, en tot cas, sera "en cas que _no_ s'arregli el problema" ;)

Ha, ha, estic consternat! M'haurà traït el subconscient?...

> GNOME duu unes eines d'administracio que son cross-distribucio, que
> s'anomenen, si no recordo malamnet, gnome-system-tools
>
> si t'hi fixes, al executar el programa d'administracio d'usuaris, es crida
> 'gksu users-admin' (linia Exec a /usr/share/applications/users.desktop),
> aixi doncs, si que s'utilitza sudo (en la versio grafica de gnome)

Veus, ja deia jo que hi havia d'haver una explicació lògica.

Be , moltes gracies per la rápida resposta, ja provare  , esecutaré el  gnome-system-tools per treure el sudo,  el proper dia que tingui el debian davant.
Joan.

--
Juan Perez.