Re: Permisos crear usuaris

A Dimecres 15 Març 2006 16:06, juan perez va escriure:
> Bon dia a tothom:
> Acabo de instalar debian sarge aparentment sense problemes, utilitzo gnome.
> El dubte em ve quan acabo de crear graficament un usuari nou sense ser root
> en mode gràfic, i se suposa que també podria eliminar al usuari antic de la
> mateixa forma.

Això deixa fer el GNOME? Estàs segur que no ha fet a través de SUDO o quelcom
així? Has hagut d'introduir el password de root o el teu propi per crear el
nou usuari?

La Sarge l'has instal·lat amb les opcions per defecte? El sistema de fitxers
escollit suporta permisos?

Jo no uso GNOME però si tot el sistema és normal l'única manera que se m'acut
que pugui fer-ho és amb un usuari amb permisos especials (a través de sudo) o
bé que el programa d'afegir usuaris tingui activat el bit de SUID. En
qualsevol cas és inadmissible, jo no m'hi he trobat mai i he estat usant
sarge molts anys, fins i tot he fet instal·lacions per defecte i sempre tot
ha anat bé.

Si persisteix aquest comportament et suggereixo que provis altres escriptoris
i, en cas que s'arregli el problema, abandonis GNOME.

Orestes Mas Casals
Universitat Politècnica de Catalunya
Linux User 285092  http://counter.li.org
Clau pública PGP: 0x97451E6A a http://pgp.mit.edu/