Re: Sarge i SATA

Hola,

- Instal·lació del nucli del testing:
* Afegim una línia com ara:
deb http://sunsite.rediris.es/mirror/debian/ testing main
al fitxer /etc/apt/sources.list
* Com diu el Jordi, una de les dependències és el libc6, però això no
implica que s'hagi d'instal·lar tot testing, només uns quants paquets.
El que sí que és important és que quan s'actualitza el libc6 s'ha de
tenir l'entorn gràfic parat. Per tant:
* Passem a línia de comandes: Ctrl+Alt+F1
* Entrem com a root i posem: apt-get update
* Parem l'entorn gràfic: /etc/init.d/gdm stop
* I actualitzem el nucli: apt-get install linux-image-2.6.15-1-686
(estic suposant que aquesta és la versió que et va bé...)
* Un cop fet això, reiniciem i hauriem de tenir l'opció d'arrencar amb
el nucli vell o el nou. Arrenquem amb el nou.
* Si tot funciona bé, esborrem el nucli vell: apt-get remove --purge
kernel-image-2.6.8-1-686 (o alguna versió similar).

- Configurar l'apt perquè prefereixi versions de stable:
* Posa al fitxer /etc/apt/apt.conf (si el fitxer no existeix, el crees)
la línia:
APT::Default-Release "stable"
* Si utilitzes el synaptic, a més de fer això, vas a
Paràmetres->Preferències->Distribució i selecciones Prefereix versions
de: stable

Em sembla que això és tot, espero que et serveixi.

Joan

El dc 15 de 03 del 2006 a les 20:49 +0100, en/na Benjamí Villoslada va
escriure: