Sarge i SATA

Hola,

El darrer cop que vaig instal·lar una Sarge (l'estiu passat) es va instal·lar
un kernel 2.4.  Anava bé amb els discs SATA del servidor en qüestió, però
vaig pensar que era millor un 2.6.

Per aconseguir-ho vaig seguir les instruccions per arrancar el CD netinstall
amb 2.6 (teclejant kernel26) però no va funcionar a aquell servidor. El vaig
compilar després, des d'un vanilla, perquè als repositoris no hi havia gaire
cosa del 2.6.

Després d'aquests mesos, la cosa ha canviat?  La cosa del 2.6 està millor als
repositoris de Sarge?  --així no importa mantenir-no a mà, arriba tot amb els
dist-upgrade.

Passa que n'haig d'instal·lar varis amb 2.6 i voldria que fos el més ràpid
possible, que d'entrada funcionés amb un 2.6 i amb discs SATA.

Gràcies :)

--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat