Re: barres menus a Debian

El Mon, Mar 13, 2006 at 03:46:08PM +0100, Orestes Mas ens deleità amb les següents paraules:
> Com has instal·lat la sarge? La bassa de menús i d'aplicacions haurien
> de sortir per defecte...
>
> No sóc un gran coneixedor de GNOME (uso KDE) i no et puc ajudar massa en
> això, però jo provaria d'obrir una finestra de terminal i executar a mà
> "gnome-panel" (crec que es diu així). Després pots afegir-hi coses
> clicant damunt seu amb el botó dret del ratolí. Si surts de la sessió
> salvant canvis ja te la mostrarà sempre per defecte.
>
> Espero haver-ho encertat.

be, si el que vols es instal.lat tot el entorn gnome, pots fer-ho
simplement amb el paquet "gnome", ara be, si ja ho tens instal.lat i no
t'arranca de forma "normal" quan entres, el mes provable es que salvessis
la sessio un cop ja "eliminats" els elements que ara trobes a faltar

la solucio mes facil, (ep! si ja esta instal.lat tot el gnome) es anar al
teu home i esborrar: .gnome* .gconf* .metacity .gstreamer* .nautilus
.thumbnails i no se si algun altre... tot i que amb menys ja n'hi ha prou
:)

apa!

--
 "And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer."

 Listening: Lacrimosa - 04 - Versuchung