Re: barres menus a Debian

Com has instal·lat la sarge? La bassa de menús i d'aplicacions haurien
de sortir per defecte...

No sóc un gran coneixedor de GNOME (uso KDE) i no et puc ajudar massa en
això, però jo provaria d'obrir una finestra de terminal i executar a mà
"gnome-panel" (crec que es diu així). Després pots afegir-hi coses
clicant damunt seu amb el botó dret del ratolí. Si surts de la sessió
salvant canvis ja te la mostrarà sempre per defecte.

Espero haver-ho encertat.

Orestes.

En/na carles ferrando ha escrit: