Re: dsp-500 debian

En/na Geirhard ha escrit:
> Hola,
>
> Fa no res he instalat debian i tinc el següent problema:
>
> Tinc uns auriculars plantronics dsp-500 que van per usb i ténen tarja de so
> propia, i debian no me'ls detecta. He estat buscant per la xarxa i no he
> trobat res que em serveixi. Algú de vosaltres em podria orientar una mica per
> saber com puc fer per que me'ls detecti i després que funcioni, és clar xDD.

A una finestra de terminal fer "lsusb" (o "lsusb -v") i apunta't la
màxima informació possible. Especialment la ID, perquè és amb aquest ID
que el nucli de linux s'orienta per saber quin driver ha de carregar)

També és possible que, encara que la marca sigui "plantronics" el xipset
intern sigui un de més conegut.

Amb aquesta info busca a la pàgina de les targetes suportades per l'ALSA:
(http://www.alsa-project.org/alsa-doc/index.php?vendor=All#matrix)

a veure si tens sort i la trobes.

Si no en treus l'aigua clara sempre es pot fer una cerca de la ID per
les fonts d'un kernel recent. Si la tarja està suportada la ID
apareixerà allí.

Sento no poder ser més explícit.

Orestes.