Re: engage

A Dilluns 06 Març 2006 22:24, Dani R.C. va escriure:
> Aprofitant l'avinentesa, algu sap si hi ha algun repositori del E17 per
> a Etch/testing ? M'agradaria provar-lo però em molta mandra haver de
> compilar.

Jo faig servir els repositoris d'Elive, un livecd basat en e16 i e17 que en
les últimes versions és instalable i totalment compatible amb debian testing.

Faig servir els paquets d'aquest repositori tant en una testing com amb una
sid sense cap problema. L'alma del projecte em va comentar que eren per
testing i a mi amb sid l'únic que m'ha arrivat a passar és que no és deixes
instalar algún paquet, però amb pocs i mai m'ha passat amb algún important.
Actualizen sovint i tots els mòduls i pijadetes que van sortint s'afegeixen
rapidament al repositori. Amb synaptic es crea un apartat anomenat "elive"
que va força bé per a veure els paquets que hi han, i també per a quins es
van agregant.

deb http://idefix.eup.uva.es/elive elive main efl elive

http://www.elivecd.org

apa sort!