Re: Usuari root remot

Dius que no pots engegar aplicacions como a root però no dius el missatge. El
problema (en remot o en local) sol ser que root no pot accedir a les X. Per
això cal dues coses:

Que el root tingui la variable DISPLAY igual que l'usuari des del qual t'has
connectat. I que tingui accés al magic number o cookie i per això pots copiar
el fitxer .Xauthority del home de l'usuari al home del root.

# export DISPLAY=IP_x.y.z.w:1
# cp /home/usuari/.Xauthority /root

Apa! Ja diràs el què...

A Monday 06 March 2006 18:34, Josep Molero i Puig va escriure: