Re: algu fa servir la meva wlan!!!

A Dilluns 06 Març 2006 12:27, Jaume Sabater va escriure:
> El Dissabte 04 Març 2006 12:05, Pau Tallada Crespí va escriure:
>
> Coi! On coi ets? És que voldria fer algunes animalades contre servidors de
> porai, i no vull que em vegin la meva IP, amb la teva m'hi trobaré més a
> gust... I de passada, em deixaràs enviar 25.000.000 mails d'SPAM? Suposo que
> no et farà res estar a unes quantes llistes negres...

Home, no cal posar-se en el cas més dolent.
Jo crec en la bona voluntat humana i a més, hi ha mecanismes per impedir les
males accions.
Per l'spam basta filtrar el port 25. I si vols ser del tot restrictiu pots
limitar només el transit al port 80. No m'agrada la idea de restringir un
recurs tan atractiu com aquest per a l'ús esporàdic només pel fet que
existeixin quatre imbècils sense cervell ni consciència col·lectiva.
M'agrada la idea de les comunitats wireless, de la mateixa manera que m'agrada
la comunitat del programari lliure perquè estableixen un marc de cooperació,
de convivència, de comprensió i de solidaritat mútua. És el mateix cas dels
freeriders en el software lliure, un parell de capsigranys no poden
enterbolir la idea tan preciosa que hi ha subjacent a la comunitat.

El que vull és aportar una visió una mica més social i menys tècnica de les
wireless, crec que és un aspecte molt descuidat però crec que molt important
i que agafarà rellevància amb el temps, en la societat global i
descentralitzada a la que ens dirigim.

Pau Tallada.
--
| Linux User : #345498 (http://counter.li.org)    |