Re: algu fa servir la meva wlan!!!

El Dissabte 04 Març 2006 12:05, Pau Tallada Crespí va escriure:
> Bones,
> no sé fins a quin punt aquest intrús està esgotant la teva amplada de
> banda, però jo sóc partidari de no tancar les wireless, ja que suposa un
> recurs preciós i valuosíssim el poder compartir i accedir a wireless
> externes en molts de casos de necessitat.

Coi! On coi ets? És que voldria fer algunes animalades contre servidors de
porai, i no vull que em vegin la meva IP, amb la teva m'hi trobaré més a
gust... I de passada, em deixaràs enviar 25.000.000 mails d'SPAM? Suposo que
no et farà res estar a unes quantes llistes negres...

--
:: Jaume Sabater

  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona