firmware rus. ERA:algu fa servir la meva wlan!!!

Ja sé que el fil s'està convertint en off-topic i em disculpo, però és
un cas d'emergència. Sembla que el firmware rus pel dlink g604t m'ha
enviat el router a la Mare Rússia. Després d'actualitzar el kernel, el
router s'ha reiniciat (normal fins aquí, quedava actualitzar la segona
part del firmware, la fs) però després de la rearrencada no puc accedir
al router, ni per web ni per telnet. Un reset tampoc ho ha solucionat.
Aparentment, funciona, doncs la llum de power està encesa i la d'estatus
fa pampellugues, però no es connecta al proveïdor (normal després del
reset, però és que tampoc ho feia després de l'actualització) ni tampoc
enruta la xarxa interna (al menys, segur que he solucionat
definitivament el tema del possible intrús). La ip després del reset
hauria de ser 192.168.1.1, però res. He provat altres que he vist per la
web (10.1.1.1, 10.0.0.1, etc...) però res de res. Creieu que ja li puc
dir al router "Då svidaniya"? o el puc fer servir per donar ombra al
hàmster? en definitiva... té solució? He ressucitat el trunyo 3cradsl72
de ya.com per sortir del pas...

En relació a la xarxa lliure de que parla en Lluís, veient que internet
pot convertir-se en un centre comercial on s'haurà de pagar per tot,
sempre m'ha semblat una bona idea. El que em fa por d'això és que sempre
hi ha l'espavilat (per no dir quelcom més fort) que aprofitarà els nodus
oberts per fer marranades als ordinadors aliens... per fer-les als
routers, m'espavilo prou bé jo solet... :,-(

Ricard