Re: algu fa servir la meva wlan!!!

> jo hi tinc un firmware rus que vaig treure d'aqui
> http://mcmcc.bat.ru/dlinkt/
Jo tinc ara un firmware angles del 8-2005, aquest rus sembla més actual.
Et funciona bé? cap problema d'instalació?
> PD: Es curiós, jo també tinc el mateix router i la mateixa wireless XD
Deu ser per que tots dos som de Manresa :-)

Després de fer una escanejada a l'aire, he vist que en el meu veïnat hi
ha dos access points, abans no n'hi havia cap. Potser és per això que la
llum del router detecta "moviment" i abans no? A lo millor és això i
fins ara he estat paranoic... però com deia no sé qui... sóc lo
suficientment paranoic? :-)

Ricard