Re: algu fa servir la meva wlan!!!

jo hi tinc un firmware rus que vaig treure d'aqui http://mcmcc.bat.ru/dlinkt/ , pel que sembla aquest firmware pot fer diverses coses que encara no he trastejat i que et poden servir, a més de millorar el cas de la mula i el comportament de la taula de NAT (d'altre banda, necessites Win per poder-lo instalar, encara que ara que ho torno a mirar, no fa falta XDDD) Aixó de filtrar MAC és la millor solució, encara que també existeix un programa anomenat macchanger. Jo no tocaria rés dels parametres de conexió de fet. Pots canviar la contrenya del router  per una més llarga i canviar els ports de la mula i tots els que facis servir XDD i si cap dia l-enganxas connectat, fes-li un scanner de ports i a vere que trobes XDDDDDDD
Tu decideixes.
PD: Es curiós, jo també tinc el mateix router i la mateixa wireless XD

2006/3/5, Pau Tallada Crespí <pau_tallada@telefonica.net >:
A Diumenge 05 Març 2006 07:09, rpb va escriure:

> Tinc tres opcions per QoS: UBR, CBR, VBR.
> Però enlloc trobo què representen, totes les explicacions que trobo al
> manual que m'he baixat de dlink son que no toqui res (per defecte UBR)
> si el proveïdor no diu una altra cosa. I de parlar amb els "tècnics" de
> ya.com, doncs... jijiji, jojojo, JAJAJA (perdoneu, és riure histèric..)

No, aquestes opcions que anomenes crec que no tenen res a veure amb la
qualitat del servei, sinó amb els paràmetres de la sincronització de la teva
línia ADSL amb la central. No ho toquis o perdràs la connexió.
Jo em referia a establir un sistema de prioritats o cues prioritzades per
controlar el trafic.
Si el router no ho porta incorporat, no ho podràs fer. Per cert, si
t'interessa, he buscat i els darrers routers de US Robotics si que ho porten.

Pau Tallada.
--
| Linux User : #345498 (http://counter.li.org)    |

Fran Hermoso               franhp.blogspot.com
--GraP--                         grap.thruhere.net
Usuari de Catux nº39             Manresa
Linux member #362209                Barcelona