Re: algu fa servir la meva wlan!!!

A Diumenge 05 Març 2006 07:09, rpb va escriure:

> Tinc tres opcions per QoS: UBR, CBR, VBR.
> Però enlloc trobo què representen, totes les explicacions que trobo al
> manual que m'he baixat de dlink son que no toqui res (per defecte UBR)
> si el proveïdor no diu una altra cosa. I de parlar amb els "tècnics" de
> ya.com, doncs... jijiji, jojojo, JAJAJA (perdoneu, és riure histèric..)

No, aquestes opcions que anomenes crec que no tenen res a veure amb la
qualitat del servei, sinó amb els paràmetres de la sincronització de la teva
línia ADSL amb la central. No ho toquis o perdràs la connexió.
Jo em referia a establir un sistema de prioritats o cues prioritzades per
controlar el trafic.
Si el router no ho porta incorporat, no ho podràs fer. Per cert, si
t'interessa, he buscat i els darrers routers de US Robotics si que ho porten.

Pau Tallada.
--
| Linux User : #345498 (http://counter.li.org)    |