Re: algu fa servir la meva wlan!!!

Ricard, et demanaria si hi ha algún tipus de howto o algun tutorial
Tinc un LinkSys Wrt54Gs Speedster Broadband i algunes sigles més.
Ara ho tinc filtrat per mac, i sembla que no tinc cap convidat que no sigui familiar directe meu. El noi que comenta el tema del windows home, tranquil, jo també tenia un portatil que me'l van vendre amb windows home. Es treu i ja està.
També tinc un 2200 de intel i miraré si també li passa el que tu dius.
Seguiré investigant. Bon dia!

--
~# Guillem Hernández Sola
~# http://www.guillemhernandez.com