Re: algu fa servir la meva wlan!!!

> El més interessant seria poder configurar les polítiques de qualitat de servei
> (QoS) que alguns routers moderns comencen a dur incorporats. D'aquesta manera
> tot el trafic de la teva ip tendria màxima prioritat i la resta empraria
> l'amplada de banda restant, però no sé si el teu router suporta aquestes
> funcionalitats.

Tinc tres opcions per QoS: UBR, CBR, VBR.
Però enlloc trobo què representen, totes les explicacions que trobo al
manual que m'he baixat de dlink son que no toqui res (per defecte UBR)
si el proveïdor no diu una altra cosa. I de parlar amb els "tècnics" de
ya.com, doncs... jijiji, jojojo, JAJAJA (perdoneu, és riure histèric..)