problemes de rellotge

Hola a tothom

des de fa uns dies tinc un petit problema amb l'hora del PC i no he
aconseguit treure'n l'entrellat: resulta que cada vegada que faig un
shutdown incrementa en una hora el rellotge de la bios. Fins fa pocs
dies la cosa funcionava correctament.

el timezone que tinc és "Europe/Madrid": quan engega tot va bé (mostra
una hora més que l'hora de la BIOS), però a l'hora del shutdown és com
si entengués (diria jo) que estic a UTC i reescriu la BIOS amb una hora
de més. A l'ordinador també hi tinc Windows, però el problema apareix
parant i tornant a engegar amb Debian (sense passar pel Windows).

M'he estat mirant el mini clock HOWTO i les llistes d'usuaris debian
anglès, francès i castellà i no hi he sabut trobar res...

Algú té alguna idea de què pot passar o alguna suggerència per
trobar-ho?

Tinc corrent un debian-testing (actualitzat a diari) i un nucli
2.4.27-2-386 (per si serveix d'alguna cosa).

Gràcies