Re: algu fa servir la meva wlan!!!

A Dissabte 04 Març 2006 11:22, Guillem Hernandez Sola va escriure:
> Si filtres les Mac, sol ser un metode potent. Jo vaig intentar posar-hi
> una clau wep, però no me'n vaig sortir.
> Amb clau wep ja si que és una cosa més segura i més seriosa.

Jo també ho tinc filtrat per MAC. Les claus wep es craquegen en 10 minuts,
segons tinc entès.

Sembla que WPA és més segur però molt routers no ho suporten.

Si trobes qui és, jo li diria que mentre no es passi a GNU/Linux no li donaràs
accés :-D