algu fa servir la meva wlan!!!

Hola
Tinc un router dlink dsl g604 t que utilitzo per connectar els
ordinadors de casa, tots per ethernet excepte un parell per wifi. Tinc
activats wep i amagat el ssid. El cas és que avui, sense tenir engegat
cap dels ordinadors que es connecten per wifi, tinc la llumeta que
indica activitat de la wlan fent pampallugues a sac. Sospito que algun
veí que es creu que és el Kevin Mitnick m'ha pillat l'accés (o pot ser
unaltre cosa?). La solució pot ser canviar la clau wep, però si l'ha
trencat un cop, pot fer-ho més cops. De fet, si reinicio el punt d'accés
canviant el ssid i la clau wep, les llums paren fins al cap d'uns segons
en que recomença l'activitat. El que vull saber és si hi ha alguna
manera, o alguna eina que m'assenyali qui és l'usurpador; no he vist en
el router cap opció que indiqui qui hi ha connectat en un moment
determinat (o no la conec, si algú té aquest router, que m'ho digui, li
agrairé eternament). De moment he desactivat la wlan per que el listillo
es foti l'emule pel c*l, però necessito activar-la. Em podeu donar un
cop de mà?

Ricard