Re: més sobre apache

El dc 01 de 03 del 2006 a les 14:09 +0100, en/na Limòsin va escriure:
> H!
>
> Mira quina versió tens del SQL, i com està configurada. Potser la tens
> "per desenvolupament" i et limita la quantitat de connexions, encara
> que no sé si per això hauria de parar-se.

Bones ...la versió que tinc és la 4.0.24-10sarge, com ho puc mirar com
està configurada ???
Merci i fins ara
--
http://dats.3utilities.com #El meu weblog personal on hi ha varis tipus de cosses,
notcies, problemes, vivncies, i altres cosses relacionades amb mi

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
http://es.voice.yahoo.com