més sobre apache

Bones, jo sóc un altre usuari d'apache.
Tinc un servidor montat amb el "lamp", linux, apache mysql i php ...
Hi tinc un drupal jo també corrent, però el meu problema és diferent,
se'm para el servidor de base de dades i no sé veure per què passa ...
Normalment és quan hi ha més de 10 visites o així, però tampoc les tinc
totes de que sigui per això ...
He mirat logs i no he sabut veure res extrany, tot i que diguent'ho
clar, sóc un inexpert amb tot això, per això he montat el servidor amb
una debian estable, un kernel 2.4.18 i una debian woody, però tot i així
hi tinc fallos.
Algú té idea de per on poden anar els trets ???
La web és la que hi ha a la signatura, és un weblog personal, però al
tenir-hi fallos, el tinc parat fins que no trobi més o menys que
potser ...
Merci i fins ara!
--
http://dats.3utilities.com #El meu weblog personal on hi ha varis tipus de cosses,
notcies, problemes, vivncies, i altres cosses relacionades amb mi

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
http://es.voice.yahoo.com