OpenSSH

Bon dia a tothom !!!

Torno a la càrrega per fer-vos unes consultes sobre ssh.
Si vaig errat, espero que em corregiu !!!

Pel que he estat llegint, tenim

a) SSH protocol versió 1
b) SSH protocol versió 2

Cada versió ofereix diversos mètodes d'autentificació.
Alguns d'aquests  mètodes d'autentificació són més segurs que els altres,
però entenc que es refereix només al moment de realitzar l'autenticació, no
?

Pregunta)
Suposo que, un cop establert el tunel tot deu ser igual de segur, no ?
Vull dir que la informació que passa per el tunel ja va encriptada, oi ?

Jo he fet proves entre dos Debian que estan a la mateixa xarxa. En un, des
d'una finestra de terminal he fet un simple

	ssh - l Usuari IP_servidor

Em contesta el següent (resumint-ho en català) :

	La autenticitat del servidor 'IP' no s'ha ñpogut establir.
	La clau RSA és xx:xx:xx:xx:xx:xx......:xx
	Estàs segur de que vols continuar amb la connexió  ?

Li he dit que yes  i tot seguit m'ha demanat el meu password (el de la
màquina remota, clar).
Li he donat el password i ... cap dins !!!
M'avisa de que el host al que m'he connectat (RSA) serà afegit permanentment
a la llista de hosts coneguts.

Pregunta)
Un cop fet això, entenc que la informació entre les dues màquines està
encriptada i és difícil que alguna eina (sniffer) pugui veure la informació
?

Pregunta)
La clau RSA que m'ha mostrat és la clau pública del servidor ?

Gràcies.

PEP