Re: problemes de rendiment

Nois, m'he quedat de pedra: el problema estava en el mysql. Més conretament en la base de dades concreta de la web. Tenia 2M de dades desfragmentades i tota la base pesava 5M en total. Només m'ha calgut optimitzar les taules afectades i tot torna a la normalitat. No sóc cap entès en mysql. Fa molts anys que el faig servir i mai m'havia trobat en una afectació del rendiment d'aquesta magnitud. En fi, que ara entenc perquè diuen que el mysql té problemes amb bases grans!

Gràcies pels vostres suggeriments.

Robert