Re: Vncserver i inetd

El dt 07 de 02 del 2006 a les 11:55 +0100, en/na Josep Molero i Puig va
escriure:
> PERÒ ... i si vull que el vncserver (Xvnc) s'engegui com un servei més de la
> màquina Debian per poder entrar-hi normalment des de la pantalla de Login ?

Ho he provat amb aquest mode ja que sembla molt millor. T'explico que he
fet:

> He editat el fitxer /etc/services i hi he afegit una línia com aquesta :
> vnc50		5950/tcp			# VNC al port 5950

Val, jo també ho he fer això

> He editat el fitxer inetd.conf i hi he afegit una línia com aquesta  :
>  vnc50		stream		tcp 	nowait 	nobody /usr/bin/Xvnc Xvnc
> -inetd -query -once -securitytypes=none

Aquí falta una cosa falta localhost després de query, per a que passi
les trucades al XDMCP jo l'he possat així

vnc50 stream tcp nowait nobody /usr/bin/Xvnc Xvnc -inetd -query
localhost -once -geometry 1024x768 -depth 16

He re-iniciat l'xdm i l'inetd i he connectat des de una altra màquina
(l'xdm ha d'estar funcionant a localhost)

I ha funcionat sense més. Ha connectat i he anat a parar al xdm per
defecte :))

~$ vncviewer urlquesigui:50

Interessant, ara aviam si puc fer-ho per al java

la versió de Xvnc que tinc es la següent: Xvnc version 3.3.7 - built Nov
5 2005 21:46:23

Suposo que XDMCP ha de estat configurat, jo ja el tenía per a permetre
conexions, no ho se segur. El que sí que ha de estar en marxa.

bye
--
AnimAlf AnimAlf@engendro.sytes.net
http://www.fut.es/~acl/AnimAlf

Coalición europea contra el correo comercial no solicitado:
http://www.euro.cauce.org/es