On és el K3b ?

Doncs això que ara no trobo el k3b, el tenia instal·lat i ara simplement no hi és, suposo que en alguna actualització va desaparèixer, a algú més li ha passat ? Utilitzo debian testing, i per l'apt-get no el trobo, només l'eina d'internacionalització.

Merci.

P.D.: Si algú em pot recomanar alguna eina per gravar una ISO de DVD que tinc seria genial, encara que sigui per la cli. He provat graveman (que m'ha agradat tot i no provar-lo) però no ho permet.