Re: Ajuda amb un Pentium 133

On Sun, 2006-01-29 at 17:24 +0100, Andreu wrote:
> Ha de ser gràfic per tal de poder navegar... per no sé si posar l' XF86
> o l'Xorg. I com a gestor he pensat XFCE 4.

També tens l'IceWM (http://www.icewm.org), que és molt i molt lleuger, i
és ben fàcil d'utilitzar.

> També, tinc problemes per decidir-me en la qüestió del navegador... No
> sé si és prudent posar el Firefox, però és que no en conec altre :'( .

Tens Opera, Dillo, Amaya... El Firefox, però, és el més complert
(==pesat)...

> Per altra banda el processador de textos... crec que l'Ooo Writer és
> massa pesat... però no sé si l'AbiWord ho és menys.

En principi ho és menys, però mai se sap. Jo triaria l'AbiWord.

> Respecte a la gravació de CDs he pensat que el GnomeBaker és la millor
> opció. Ja que les llibreries GTK són les utilitzades per XFCE.

Estic d'acord amb l'Ernest Adrogué: "T'obligarà a instal·lar mig Gnome
també. A part d'aquest hi ha el graveman, gcombust i gcdw que només
utilitzen GTK, però la veritat és que no sé què tal van." El Graveman va
força bé.

> I la missatgeria instantània en principi volia utilitzar l'aMSN, però
> crec que l'última versió utilitza massa recursos. Per tant estic pensant
> en posar GAIM.

Segurament és la millor opció.

albert...