Re: Ajuda amb un Pentium 133

I que em dieu de l'Epiphany. Es prou lleuger?

En/na Fran Hermoso ha escrit:
com a navegador també pots utilitzar dillo, és molt lleuger

El 29/01/06, Andreu <andreu_n1@correucatala.com > ha escrit:
Hola, necessite del vostre saber...
M'han dut un Pentium (I) a 133Mhz i 48 de RAM. Un disc dur de 1.6Gb i un
altre de 5Gb. Una gràfica S3 Virgin amb 4Mb (crec). I una targeta de
xarxa (10/100).

M'han demanat que es puga navegar per internet, escriure alguna cosa amb
un processador de textos, gravar CDs, i missatgeria instantània (MSN).

El que he pensat posar-li és:

El primer disc dur (1.6) partir-lo. Una part per al /boot amb 300Mb, i
la resta per a swap.
El segon tot per a l'instal·lació.

Respecte al programari...

Ha de ser gràfic per tal de poder navegar... per no sé si posar l' XF86
o l'Xorg. I com a gestor he pensat XFCE 4.
També, tinc problemes per decidir-me en la qüestió del navegador... No
sé si és prudent posar el Firefox, però és que no en conec altre :'( .
Bo, si que en conec un altre... el propi del KDE, però em fa la
impressió que aquest tampoc és una bona opció. Ja que vull instal·lar
sols les llibreries mínimes.
Per altra banda el processador de textos... crec que l'Ooo Writer és
massa pesat... però no sé si l'AbiWord ho és menys.
Respecte a la gravació de CDs he pensat que el GnomeBaker és la millor
opció. Ja que les llibreries GTK són les utilitzades per XFCE.
I la missatgeria instantània en principi volia utilitzar l'aMSN, però
crec que l'última versió utilitza massa recursos. Per tant estic pensant
en posar GAIM.

Bo, el que vull és que em doneu la vostra impressió sobre les meues
eleccions. No sé si són acertades, i m'agradaria que l'ordinador anés
lleuger (en lo possible).

Moltes gràcies per el vostre ajud.

--
Projecte-Andreu.org