Re: Problema amb les X (No es troba monitor)

> Finalment he reconfigurat les X amb el driver Vesa i editat manualment
> l'arxiu de configuracio del video XConfig-4 possant com a màxim 1024x768.
>
> Altre problema que m'ha sorgit es que el meu monitor no aguantava més de
> de
> 70 Hz. (Es un TFT)
> A la informació del TFT m'indicava 43 Hz i parava de mostrar la imatge de
> cop dient-me FAILSAFE MODE.
> Jo anava enganyat amb aquesta freqüència. Era realment 86 Hz i el pobre
> TFT
> ni la comptava bé.

> [...]

Bones !!!

Una altra possiblitat que jo empro amb la Xarnoppix i que almenys amb els
casos que he pogut comprovar funciona bastant bé és l'us combinat de
xdebconfigurator -i ( requereix hwinfo ) i després afino els modes amb
dpkg-reconfigure -phigh xserver-xorg per deixar finalment el xorg.conf
segons el que decideixi un dpkg-reconfigure -fnoninteractive xserver-xorg.

Per si algú vol provar-ho ...