Re: Problema amb les X (No es troba monitor)

Finalment he reconfigurat les X amb el driver Vesa i editat manualment
l'arxiu de configuracio del video XConfig-4 possant com a màxim 1024x768.

Altre problema que m'ha sorgit es que el meu monitor no aguantava més de de
70 Hz. (Es un TFT)
A la informació del TFT m'indicava 43 Hz i parava de mostrar la imatge de
cop dient-me FAILSAFE MODE.
Jo anava enganyat amb aquesta freqüència. Era realment 86 Hz i el pobre TFT
ni la comptava bé.

Ara l'he possat a 60 Hz i es veu molt molt bé. Realment és bastant maco el
Debian.