Re: Problema amb les X (No es troba monitor)

El ds 28 de 01 del 2006 a les 10:20 +0100, en/na Jordi va escriure:
> Hola, tinc un petit problema instal·lant Debian.
>
> Crec que he fet tots els pasos correctament exepte al final, a la
> configuració del Xfree86.

per qué no proves amb Xorg millor. Amb ell no tindries problemes per a
configurar-ho en principi.

$ Xorg --configure

et crea un arxiu de configuració que funciona i el desa al teu home
(home de root), després el poses al /etc/X11 o substitueixes el que
tinguis malament

> El sistema no em deixa arrencar en mode gràfic. Diu que no troba el
> monitor. Fent un Reconfigure del xfree86 no se quin controlador de
> video triar: Vesa, Vga...

amb el Vesa ha de funcionar.

> Tambè em demana el numero de BUS on està conectada la tarjeta gràfica!

deixa-ho per defecte, motes d'aquestes opcions son per indicar-ho si
tens coses que surten de lo normal.

> He provat moltes configuracions i no m'en surto, sempre el mateix
> error!
>
> ¿Què puc fer?

mira bé l'error a l'arxiu de log

envia el teu arxiu de consagració sense comentaris si no te'n surts

> Gracies,
> Jordi.

A10
--
AnimAlf AnimAlf@engendro.sytes.net
http://www.fut.es/~acl/AnimAlf

Coalición europea contra el correo comercial no solicitado:
http://www.euro.cauce.org/es