Re: Problema amb les X (No es troba monitor)

En/na Jordi ha escrit:
> Hola, tinc un petit problema instal·lant Debian.
>
> Sóc nou a Debian, provenia de Red Hat.
>
> He seguit tots els passos de l'instal·lador automàtic del Debian.
>
> Crec que he fet tots els pasos correctament exepte al final, a la
> configuració del Xfree86.
>
> El sistema no em deixa arrencar en mode gràfic. Diu que no troba el
> monitor. Fent un Reconfigure del xfree86 no se quin controlador de video
> triar: Vesa, Vga...
Si vols anar sobre segur, tria el driver vesa. Aquest és estàndard i se
suposa que funciona amb totes les targes mínimament modernes (> 1990)

> Tambè em demana el numero de BUS on està conectada la tarjeta gràfica!
Això ho pots deixar en blanc

> He provat moltes configuracions i no m'en surto, sempre el mateix error!
>
> ¿Què puc fer?

Podries adjuntar la sortida del servidor X. Es guarda a un fitxer
anomenat /var/log/Xorg.«n».log o /var/log/XFree....log
Amb aquest fitxer segur que et podrem donar molta més informació.

Sort!

Pau Tallada.