Re: Problema amb les X (No es troba monitor)

Hola,

El numero de bus normalment l'has de deixar en blanc (prement return).

I per orientar-te a escollir la tarja que tens, executa la comanda "lspci" i et sortirà quelcom així:

0000:01:00.0 VGA compatible controller: ATI Technologies Inc 3D Rage Pro AGP 1X (rev 5c)

Ja sabries que tens una ATI 3D Rage, donant un cop d'ull aquí et pot ajudar a escollir el controlador:

http://xfree86.org/current/RELNOTES4.html

Sort!