Problema amb les X (No es troba monitor)

Hola, tinc un petit problema instal·lant Debian.

Sóc nou a Debian, provenia de Red Hat.

He seguit tots els passos de l'instal·lador automàtic del Debian.

Crec que he fet tots els pasos correctament exepte al final, a la configuració del Xfree86.

El sistema no em deixa arrencar en mode gràfic. Diu que no troba el monitor. Fent un Reconfigure del xfree86 no se quin controlador de video triar: Vesa, Vga...
Tambè em demana el numero de BUS on està conectada la tarjeta gràfica!

He provat moltes configuracions i no m'en surto, sempre el mateix error!

¿Què puc fer?

Gracies,
Jordi.