Re: Temperatura disc dur

Hola,

On Jan/25/2006, Andreu Bassols Alcón wrote:

> * SQLs a diari, es deixen en un directori. I quan hi penso (normalment cada
> dos dies, o quan sé que he fet algun article a la web) me'ls descarrego per
> FTP.
> * Directoris /var/www, setmanalment se'n fa un ZIP i es queda en un
> directori. I com abans, si sé que durant la setmana he fet modificacions,
> me'l baixo per FTP.

pel qué costa, jo automatitzaria aquest pas (descarregar-ho...)
Un backup ha de ser desatés... que sinó durant X temps ho vas fent
però després pares.  Almenys jo :-) que sóc despistat. Millor pensar en
altres coses...

--
Carles Pina i Estany		GPG id: 0x8CBDAE64
	http://pinux.info	Manresa - Barcelona