Re: Temperatura disc dur

El Dimecres 25 Gener 2006 12:18, Carles Pina i Estany va escriure:
> Això ho vaig escriure fa temps, hi veig alguna incorrecció. Si més no,
> eig que comenta "posar un ventilador per tenir més seguretat en les
> dades", cosa que és una mica confondre les coses... posar un ventilador
> ens hauria de salvar de downtime, calers, etc. però les dades han
> d'estar segures per un bon sistema de backups, no per ventiladors :-)
> (explicat de forma ràpida)

Totalment d'acord. Amb GNU/Linux no hi ha excusa per tenir un parell de discs
durs en RAID1 o Mirror, no hi ha excuses per tenir copies de seguretat en
altres discs durs i scripts que automatitzin les còpies. I els discs durs,
avui en dia, no són gaire cars. Qualsevol component d'un ordinador és
subtituïble, però les dades no. Convé tenir-ne còpia. Qui perd les dades és
perquè no li preocupen.
--
:: Jaume Sabater

  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona