Re: Temperatura disc dur

Jo crec que tinc discs durs molt més calents que 40º. T'ho dic aproximadament,
allò que toques el disc dur i gairebé crema...

El Dimecres 25 Gener 2006 12:00, Andreu Bassols Alcón va escriure:

--
:: Jaume Sabater

  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona