Re: Problema compilant 2.6 i tarja RT2500

Hola!!

Per fi, ha funcionat.
Era el cramfs, que no estava insertat. Quina vergonya!!

El mòdul de la tarja rt2500 per fi ha compilat i s'ha insertat sense problemes. La tarja la detecta i tal, ara sóc jo el que no sé manegar tarjes wireless sota linux. Ara mateix m'hi introdueixo, al món de l'iwconfig.

Gràcies a tots :)