Re: Problema compilant 2.6 i tarja RT2500

El dl 23 de 01 del 2006 a les 18:04 +0100, en/na Andreu Bassols Alcón va
escriure:

> Ara tres hores més de compilació, i a creuar els dits.
> Pobre ordinador deu estar treient fum. És un Dell optiplex que no té cooler
> al CPU, sinó que el mateix ventilador de la carcassa el refrigera...

No cal que cada cop que compilis facis mrproper. No cal esborrar tot el
que s'ha compilat (normalment la majoria d'objectes no sofreixen cap
modificació). Estalviat aquesta llarga espera. Un cop has compilat el
primer cop, després les modificacions que facis son un moment.

Jo normalment, per evitar aquests problemes (vaig tenir aquest error que
tu tens, fa temps, però no recordo on resideix l'errada, se que era per
unes eleccions incorrectes que tenia al .config) en principi sempre faig
el mateix i és utilitzar el .config de les fonts anteriors. A més amb
les versions 2.6 ja et diu al fer make quines opcions hi han noves,
ampliant el .config sense més. Així la primera compilació em funciona a
la primera (acceptant-ho tot per defecte (les novetats)). Tinc el mateix
que tenia abans però amb el kernel nou.

Després fer les modificacions amb les noves característiques del nou
kernel que dessitges, és un moment, sempre que no facis mrproper de nou,
es a dir només compilará el que hagi de nou, un pocs minuts (es per això
el make).

Que vagi be ;-)