Re: Problema compilant 2.6 i tarja RT2500

bones!

> Doncs quin èxit, amb aquestes tarjes. Sort que hi ha bastant de soport..
> amb drivers open-source i tal... :(

ara estic a la feina i no tinc el meu portàtil per mirar-m'ho amb més
calma. et passaré les url que vaig estar consultant jo, que em sóna que
amb les PCI no hi havien tants problemes.. tot i que sembla que la teva
experiència ho desmenteix...

> D'acord, tindré en compte de que sigui Linksys, si me'n compro una. Però
> les economies no estan per "bollus", i juararia que les Linksys són
> precisament les més cares?

bé, és que em va caure a les mans per la cara.... ;)

> Aniré fent proves, aveure què tal. Sinó tinc dues sortides:
>
> a) Comprar una altra tarja

jo faria una mica més d'investigació, a veure què tal....

salutacions,

pau.